Известие

Collapse
No announcement yet.

156 Глъхне и пука при студен старт ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
    Пак да ПОДЧЕРТАЯ, че става въпрос за първите няколко секунди работа на мотора. Докато се изключи смукача минава доста повече време и на дали някой го интересува какво става с тая сонда дето толкова се спряга тука. Тогава вече мотора си пее песничката и всичко си е ОК. При мен точно припуква няколко пъти и ми намирисва на неизгорял бензин, както и не работи с всички налични цилиндри. Това всичко за няколко секунди след завъртане на ключа.
    Aз те разбрах много добре, но тук започнаха всички да пишат ламбда сонда и темата се изкилифарчи. За да се хване твоя проблем се пуска комп още на контакт и се гледа какво става още от студен двигател. Като запалиш отначало излиза ли бял пушек?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Aз те разбрах много добре, но тук започнаха всички да пишат ламбда сонда и темата се изкилифарчи. За да се хване твоя проблем се пуска комп още на контакт и се гледа какво става още от студен двигател. Като запалиш отначало излиза ли бял пушек?
      Не, няма никакъв пушек. Колкото е по студено по трудно запалвам. Тази сутрин от 5-тия път.
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #48
        Нямама възможност, а и време да се занимавам сега с колата, но горе-долу имам същия проблем от началото на август. 1 палене колата си пали и след 1 сек. гасне, 2 палене няма пробелми, оборотите са вдигнати и се работи добре, но пипнеш ли газта се дави и гасне. Загрее ли колата върви на бензин и пали.

        На диагностиката ламбдата ми работеше коректно, но след като загря колата, така, че има логика и приемам, че не участва при 1 палене. Дебитометъра беше ОК. След като разгледах и поразпитах аз мисля, да сменя темп. датчик, но преди това ще отида да ми настроят ГИ. Почна да се скапва и вървежа на газ и дигна разхода с ~ 1.5л.
        sigpic
        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
        0889 636 093

        Comment


        • #49
          глъхнене

          Същия проблем го прави и мойта - като запалиш не работи на всички цилиндри, а ако натиснеш газта - глъхне и иска да гасне. Това цялото около минута, после се оправя все едно никога нищо не е имало. Колкото е по-студено, толкова по-осезаем е проблема, като е съчетано с едвааааа уловим спад в мощността на газ.
          В 100на прочетени от мен теми в английски и австралийски форуми на Нисан с газови уредби отн. идентичен проблем се оказва (доколкото разбирам от автомобили) че там иде от клапаните, които от високата температура на газта постепенно се вкопавали. Но не претендирам че тука е същото, аз лично не съм чул или чел смислено обяснение за тоя проблем. Наесен като я изкарам от гаража и отида при майстора да ми смени маслото, ще се допитам до него.
          Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 10:51.
          Alfa 156 2.0 - ех,
          Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
          Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
          Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

          Comment


          • #50
            Не намесвайте газта... аз газ не съм слагал и пак си го имам този проблем! Истината е на друго място...
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
              Да , може да е от много неща . Аз лично съм го виждал това поведение при неподходящ за модела на колата дебитомер, а той може да се провери лесно.
              Освен това съм чел в чужди форуми следното: слагаш нова ламбда , обаче дебитомера ако ти е мъртвец може да "умори" новата ламбда за няколко месеца.

              Да това за дебитомера си много прав,че от него се получава пукане...

              Comment


              • #52
                При ТС, квото и да стане с мотора, резултата е пукане, тресене, кофти обороти и другите му майни там, от които всички страдаме тука.
                Тва да се пуска такава тема, според мен е напълно излишно.
                Решение онлайн няма да се намери. Както няма такова универсално. Лайната са големи, ако ще и най-безобидното нещичко да се е цакнало (пък те май са си доста нещата).
                И при мене го прави това с първото палене, и въобще не смятам на се ровя да търся от кво е... факал съм я... нали работи след 1 мин. или от второто палене.
                Всичко друго са ремонти за много пари и в повечето случаи без резултат. Тоя мотор така си прави и те тва е... триаа да е всичко отлично, че да нямаш проблем. Пък мое ли тва да е така на 20 годишна кола. Отговора е - НЕ. Освен ако не налееш пари за една такава нова.
                Общо взето не си заслужава.
                Карай си колата и си свиркай .. ич да не та ибе
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                  Нямама възможност, а и време да се занимавам сега с колата, но горе-долу имам същия проблем от началото на август. 1 палене колата си пали и след 1 сек. гасне, 2 палене няма пробелми, оборотите са вдигнати и се работи добре, но пипнеш ли газта се дави и гасне. Загрее ли колата върви на бензин и пали.

                  На диагностиката ламбдата ми работеше коректно, но след като загря колата, така, че има логика и приемам, че не участва при 1 палене. Дебитометъра беше ОК. След като разгледах и поразпитах аз мисля, да сменя темп. датчик, но преди това ще отида да ми настроят ГИ. Почна да се скапва и вървежа на газ и дигна разхода с ~ 1.5л.
                  Не, първо оправи колата на бензин и дотогава не пускай инжекциона на газта. Когато видиш, че колата ти върви и пали перфектно на бензин - тогава се заеми с газовия. Иначе ще имаш мишмаш

                  ---------- Post added at 06:53 ---------- Previous post was at 06:44 ----------

                  Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                  При ТС, квото и да стане с мотора, резултата е пукане, тресене, кофти обороти и другите му майни там, от които всички страдаме тука.
                  Тва да се пуска такава тема, според мен е напълно излишно.
                  Решение онлайн няма да се намери. Както няма такова универсално. Лайната са големи, ако ще и най-безобидното нещичко да се е цакнало (пък те май са си доста нещата).
                  И при мене го прави това с първото палене, и въобще не смятам на се ровя да търся от кво е... факал съм я... нали работи след 1 мин. или от второто палене.
                  Всичко друго са ремонти за много пари и в повечето случаи без резултат. Тоя мотор така си прави и те тва е... триаа да е всичко отлично, че да нямаш проблем. Пък мое ли тва да е така на 20 годишна кола. Отговора е - НЕ. Освен ако не налееш пари за една такава нова.
                  Общо взето не си заслужава.
                  Карай си колата и си свиркай .. ич да не та ибе
                  Не е така. Всичко най-общо идва в повечето случай от газта. Доказах го вече на няколко души, при мен на едната 1.8-та също го имаше навремето. Настроих я на бензин, след това я настроих на газ. Докато я настройвах на газ ми вкара грешки за сместа и продължих докато престана да ми вкарва грешки.След това заспа и на бензин и на газ и сега нямам проблеми на нито една от колите.
                  Когато ми даваха колите след слагането на газовите винаги идваха с грешки ламбда сонда интегратор, ламбда, грешна въздушна смес, дебитомер по някой път. След настройки и в движение всичко това изчезваше и НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ!!! Но това важи за нови газови инжекциони.
                  Но за да настроиш колата се пускат едновременно два кабела и две програми - за газта и за бензина. Ако някой иска - да заповяда да му покажа
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Не е така. Всичко най-общо идва в повечето случай от газта. Доказах го вече на няколко души, при мен на едната 1.8-та също го имаше навремето. Настроих я на бензин, след това я настроих на газ. Докато я настройвах на газ ми вкара грешки за сместа и продължих докато престана да ми вкарва грешки.След това заспа и на бензин и на газ и сега нямам проблеми на нито една от колите.
                    Когато ми даваха колите след слагането на газовите винаги идваха с грешки ламбда сонда интегратор, ламбда, грешна въздушна смес, дебитомер по някой път. След настройки и в движение всичко това изчезваше и НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ!!! Но това важи за нови газови инжекциони.
                    Но за да настроиш колата се пускат едновременно два кабела и две програми - за газта и за бензина. Ако някой иска - да заповяда да му покажа
                    Добре де, моята кола това с първото палене си го прави още от как я взех. Тогава газ нямаше и не е имала. После я карах 4-5 месеца преди да сложа ГИ-то. Нямало е сутрин дето да запали и да не глъхне.
                    Тъй че моя проблем специално (а и не само) си съществува дооста от преди да сложа ГИ, за това не мисля, че е от него
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Добре де, моята кола това с първото палене си го прави още от как я взех. Тогава газ нямаше и не е имала. После я карах 4-5 месеца преди да сложа ГИ-то. Нямало е сутрин дето да запали и да не глъхне.
                      Тъй че моя проблем специално (а и не само) си съществува дооста от преди да сложа ГИ, за това не мисля, че е от него
                      И това се оправя, но трябва да се погледне с комп. И аз съм имал този проблем на едната
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                        Пак да ПОДЧЕРТАЯ, че става въпрос за първите няколко секунди работа на мотора. Докато се изключи смукача минава доста повече време и на дали някой го интересува какво става с тая сонда дето толкова се спряга тука. Тогава вече мотора си пее песничката и всичко си е ОК. При мен точно припуква няколко пъти и ми намирисва на неизгорял бензин, както и не работи с всички налични цилиндри. Това всичко за няколко секунди след завъртане на ключа.
                        При мен е първите 3 минути, тоест времето откакто се запали колата, докато мине на газ. Влезе ли в газов режим проблема изчезва, както споменаха други колеги преди мен.
                        Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                          При мен е първите 3 минути, тоест времето откакто се запали колата, докато мине на газ. Влезе ли в газов режим проблема изчезва, както споменаха други колеги преди мен.
                          Ами аз вече споменах - оправи я само на бензин и после виж газовата. Защото тя ти вкарва грешни адаптации на ЕКУ-то
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Ами аз вече споменах - оправи я само на бензин и после виж газовата. Защото тя ти вкарва грешни адаптации на ЕКУ-то
                            Какво да и оправям ти нали сам видя че не ми вади никакви грешки. Трябва да се закачи в момент в който ги прави тези неща колата, въпроса ми е как това да стане аз докато стигна до сервиз, тя вече е загряла и проблема го няма.
                            Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                              Какво да и оправям ти нали сам видя че не ми вади никакви грешки. Трябва да се закачи в момент в който ги прави тези неща колата, въпроса ми е как това да стане аз докато стигна до сервиз, тя вече е загряла и проблема го няма.
                              Остави я да пренощува на сервиза и сутринта я закачете.
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • #60
                                Ето един файл, дето е от студена кола -> контакт -> пускане ФЕС графика -> палене -> работа до включване на 1-ва степен на вентилатора
                                Колата е 156 1.8TS 2001г. (втората от подписа ми), няма проблеми с паленето, няма играене на обороти, няма качени грешки.
                                Има инсталиран газов инжекцион от мен
                                Attached Files
                                Last edited by tonov; d.m.y г., 01:23.
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X