Първоначално публикувано от mmitaka83
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
156 Глъхне и пука при студен старт ???
Collapse
X
-
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеAз те разбрах много добре, но тук започнаха всички да пишат ламбда сонда и темата се изкилифарчи. За да се хване твоя проблем се пуска комп още на контакт и се гледа какво става още от студен двигател. Като запалиш отначало излиза ли бял пушек?----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Нямама възможност, а и време да се занимавам сега с колата, но горе-долу имам същия проблем от началото на август. 1 палене колата си пали и след 1 сек. гасне, 2 палене няма пробелми, оборотите са вдигнати и се работи добре, но пипнеш ли газта се дави и гасне. Загрее ли колата върви на бензин и пали.
На диагностиката ламбдата ми работеше коректно, но след като загря колата, така, че има логика и приемам, че не участва при 1 палене. Дебитометъра беше ОК. След като разгледах и поразпитах аз мисля, да сменя темп. датчик, но преди това ще отида да ми настроят ГИ. Почна да се скапва и вървежа на газ и дигна разхода с ~ 1.5л.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
глъхнене
Същия проблем го прави и мойта - като запалиш не работи на всички цилиндри, а ако натиснеш газта - глъхне и иска да гасне. Това цялото около минута, после се оправя все едно никога нищо не е имало. Колкото е по-студено, толкова по-осезаем е проблема, като е съчетано с едвааааа уловим спад в мощността на газ.
В 100на прочетени от мен теми в английски и австралийски форуми на Нисан с газови уредби отн. идентичен проблем се оказва (доколкото разбирам от автомобили) че там иде от клапаните, които от високата температура на газта постепенно се вкопавали. Но не претендирам че тука е същото, аз лично не съм чул или чел смислено обяснение за тоя проблем. Наесен като я изкарам от гаража и отида при майстора да ми смени маслото, ще се допитам до него.Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 10:51.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Не намесвайте газта... аз газ не съм слагал и пак си го имам този проблем! Истината е на друго място...
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеДа , може да е от много неща . Аз лично съм го виждал това поведение при неподходящ за модела на колата дебитомер, а той може да се провери лесно.
Освен това съм чел в чужди форуми следното: слагаш нова ламбда , обаче дебитомера ако ти е мъртвец може да "умори" новата ламбда за няколко месеца.
Да това за дебитомера си много прав,че от него се получава пукане...
Comment
-
При ТС, квото и да стане с мотора, резултата е пукане, тресене, кофти обороти и другите му майни там, от които всички страдаме тука.
Тва да се пуска такава тема, според мен е напълно излишно.
Решение онлайн няма да се намери. Както няма такова универсално. Лайната са големи, ако ще и най-безобидното нещичко да се е цакнало (пък те май са си доста нещата).
И при мене го прави това с първото палене, и въобще не смятам на се ровя да търся от кво е... факал съм я... нали работи след 1 мин. или от второто палене.
Всичко друго са ремонти за много пари и в повечето случаи без резултат. Тоя мотор така си прави и те тва е... триаа да е всичко отлично, че да нямаш проблем. Пък мое ли тва да е така на 20 годишна кола. Отговора е - НЕ. Освен ако не налееш пари за една такава нова.
Общо взето не си заслужава.
Карай си колата и си свиркай.. ич да не та ибе
Comment
-
Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщениеНямама възможност, а и време да се занимавам сега с колата, но горе-долу имам същия проблем от началото на август. 1 палене колата си пали и след 1 сек. гасне, 2 палене няма пробелми, оборотите са вдигнати и се работи добре, но пипнеш ли газта се дави и гасне. Загрее ли колата върви на бензин и пали.
На диагностиката ламбдата ми работеше коректно, но след като загря колата, така, че има логика и приемам, че не участва при 1 палене. Дебитометъра беше ОК. След като разгледах и поразпитах аз мисля, да сменя темп. датчик, но преди това ще отида да ми настроят ГИ. Почна да се скапва и вървежа на газ и дигна разхода с ~ 1.5л.
---------- Post added at 06:53 ---------- Previous post was at 06:44 ----------
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеПри ТС, квото и да стане с мотора, резултата е пукане, тресене, кофти обороти и другите му майни там, от които всички страдаме тука.
Тва да се пуска такава тема, според мен е напълно излишно.
Решение онлайн няма да се намери. Както няма такова универсално. Лайната са големи, ако ще и най-безобидното нещичко да се е цакнало (пък те май са си доста нещата).
И при мене го прави това с първото палене, и въобще не смятам на се ровя да търся от кво е... факал съм я... нали работи след 1 мин. или от второто палене.
Всичко друго са ремонти за много пари и в повечето случаи без резултат. Тоя мотор така си прави и те тва е... триаа да е всичко отлично, че да нямаш проблем. Пък мое ли тва да е така на 20 годишна кола. Отговора е - НЕ. Освен ако не налееш пари за една такава нова.
Общо взето не си заслужава.
Карай си колата и си свиркай.. ич да не та ибе
Когато ми даваха колите след слагането на газовите винаги идваха с грешки ламбда сонда интегратор, ламбда, грешна въздушна смес, дебитомер по някой път. След настройки и в движение всичко това изчезваше и НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ!!! Но това важи за нови газови инжекциони.
Но за да настроиш колата се пускат едновременно два кабела и две програми - за газта и за бензина. Ако някой иска - да заповяда да му покажаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе е така. Всичко най-общо идва в повечето случай от газта. Доказах го вече на няколко души, при мен на едната 1.8-та също го имаше навремето. Настроих я на бензин, след това я настроих на газ. Докато я настройвах на газ ми вкара грешки за сместа и продължих докато престана да ми вкарва грешки.След това заспа и на бензин и на газ и сега нямам проблеми на нито една от колите.
Когато ми даваха колите след слагането на газовите винаги идваха с грешки ламбда сонда интегратор, ламбда, грешна въздушна смес, дебитомер по някой път. След настройки и в движение всичко това изчезваше и НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ!!! Но това важи за нови газови инжекциони.
Но за да настроиш колата се пускат едновременно два кабела и две програми - за газта и за бензина. Ако някой иска - да заповяда да му покажа
Тъй че моя проблем специално (а и не само) си съществува дооста от преди да сложа ГИ, за това не мисля, че е от него
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеДобре де, моята кола това с първото палене си го прави още от как я взех. Тогава газ нямаше и не е имала. После я карах 4-5 месеца преди да сложа ГИ-то. Нямало е сутрин дето да запали и да не глъхне.
Тъй че моя проблем специално (а и не само) си съществува дооста от преди да сложа ГИ, за това не мисля, че е от негоAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеПак да ПОДЧЕРТАЯ, че става въпрос за първите няколко секунди работа на мотора. Докато се изключи смукача минава доста повече време и на дали някой го интересува какво става с тая сонда дето толкова се спряга тука. Тогава вече мотора си пее песничката и всичко си е ОК. При мен точно припуква няколко пъти и ми намирисва на неизгорял бензин, както и не работи с всички налични цилиндри. Това всичко за няколко секунди след завъртане на ключа.
Comment
-
Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщениеПри мен е първите 3 минути, тоест времето откакто се запали колата, докато мине на газ. Влезе ли в газов режим проблема изчезва, както споменаха други колеги преди мен.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАми аз вече споменах - оправи я само на бензин и после виж газовата. Защото тя ти вкарва грешни адаптации на ЕКУ-то
Comment
-
Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщениеКакво да и оправям ти нали сам видя че не ми вади никакви грешки. Трябва да се закачи в момент в който ги прави тези неща колата, въпроса ми е как това да стане аз докато стигна до сервиз, тя вече е загряла и проблема го няма.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Ето един файл, дето е от студена кола -> контакт -> пускане ФЕС графика -> палене -> работа до включване на 1-ва степен на вентилатора
Колата е 156 1.8TS 2001г. (втората от подписа ми), няма проблеми с паленето, няма играене на обороти, няма качени грешки.
Има инсталиран газов инжекцион от менLast edited by tonov; d.m.y г., 01:23.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment